I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 6, 2011

finally we arrive college life

ya..finally I updated my blog.. of cos..everybody college were discussing abt de college life.. n wat am i doing?? i also not comfirm.. but at least i know i am different wif others... 因为我现在在超级半工读我知道我会比较辛苦但最重要的是我能读书还有不用担心钱方面的问题也不需要借钱这是没有办法当中的最好办法 还记得以前中学SPM的时候没有一个是不羡慕毕业了的学长因为他们自由了 对!现在我们也自由了 我们可以做我们喜欢的东西也没有老师再理我们但走的路已经各自不同无论如何你们选哪条路 ... ...我都会祝福你们的... ... 要记住“行行出状元” 加油加油哦!! U are the BEST 4 all the time in my heart..gambateh neh!!!

No comments:

Post a Comment